piątek, 15 kwietnia 2011

Pierwsza rocznica katastrofy smoleńskiej w Polsce - 10 kwietnia 2011. Tusk zamyka stadiony

_____________________________________________________________________________

Dziś tylko ten filmik, bo nie mam czasu nic napisać, przygotowuję audycję na sobotę. Po niedzieli będzie nowy wpis.
Donald Tusk zamyka stadiony. Kolejna, nienormalna decyzja tego nierządu.



Kochani kibole, jestem Waszym kibolem! Pełny szacunek!
Chciałam zwrócić uwagę, że kibole zachowują się absolutnie poprawnie: żadnej agresji, spokojny acz silny i zdecydowany protest.
Tysiące młodych, protestujących mężczyzn i ...ani jednego policjanta! Nie dlatego, że demonstranci nie robią nic złego, tylko, że policja się boi!
Pod pałacem, też demonstranci nie robili nic złego, a przeciw nim była policja w kaskach, z pałami i z tarczami. Wiecie dlaczego? Bo tam demonstrowali ludzie słabsi fizycznie, starsi...
_________________________________________________

Kilkadziesiąt tysięcy ludzi wzięło udział w manifestacji w Warszawie, w pierwszą rocznicę katastrofy smoleńskiej!




Cudownych ludzi!
Nie mogłam tam być, bo mieszkam w Australii, ale sercem jestem z Wami - kochani!
Nie piszę żadnych komentarzy - widać jacy ludzie idą w tej manifestacji - na nic marna, ordynarna klaka polskiego nierządu, on już przepadł!
____________________________________________________